Sunday, November 14, 2010

Kad Kredit Sakit

Kad kredit gua buat hal sikit hari ini. Demam. Memang dari malam tadi lagi ia mengeluh cakap tak sihat. Hidung sot set sot set kena selsema. Tapi saje je gua buat-buat tak peduli. Gua kasi Panadol dua biji dan gua marah-marah suruh baring, pejam mata sampai tidur.

Jadi, masa gua buat urusan di KL tadi, makin menjadi-jadi juga perangainya. Sakitnya makin teruk. Batuknya pula boleh tahan juga dibuat-buatnya. Kong kong kong kong. Gua terpaksa hantar klinik;

  1. Uniqlo, Fahrenheit 88 - Doktor kata demam sikit saja. Bil masih murah. Tak puas hati, gua rujuk klinik lain;
  2. Al-ikhsan, Sungei Wang Plaza - Doktor syak ia kena jangkitan kuman Malaria. Boleh tahan juga bil ubatnya. Hati gua masih tak berpuas hati;
  3. Toywatch, Pavillion - Hasil ujian, doktor akhirnya mengakui ia adalah sejenis kanser. Bil rawatan mahal. Dalam sembilan ratus juga. Gua terpaksa batalkan. Takpalah. Tengoklah nanti gua cari mana-mana tabib cina sudahlah.

2 comments:

  1. celaka. g shopping tak ajak gua.

    ReplyDelete
  2. jgn sampai masok ICU sudah, kad ngan tuannya skali hik.. hik.. hik..

    fendi_baki@yahoo.com

    ReplyDelete