Thursday, March 19, 2009

Kenangan Untuk Esok?

Skrg jam kt monitor cabuk gua menunjukkan jam 12.38am. Esok rombongan politik gua ke Serom, Muor akan berangkat jam 8am. Aghh! masa memg mcm ni. Sentiasa mencemburui gua. Pantas benar berlalu sebegitu rupa. Baju2 serta keperluan blum packing lg. Ipod blum charging lg. SLR blum setting lg. Thesis blum progressing lg. Blum blum blum...all juz 'blum'ing hell!

Start esok, gua nak tabur byk bakti pada msyarakat Serom. Biarpun smua sentiasa 'blum', gua harap diri gua 'sudah'. Gua dpt tau keluarga angkat gua dari Serom 6. Dgr khabar dr rakan2, nama bakal bapak angkat gua ada bunyi jawa2 sket. Okla tu, gua pun peranakan Banjar. 'Chemistry' mungkin bole wujud kelak. Harap2 begitulah. Apa yg gua runsing n haru, knapa gua sorg2? sedangkan stdent2 lain almost berpartner2? Gua bkn malu. Tp gua segan. Sape nak kejut gua Subuh kelak? Haiya!

Macamana lah agaknya mulanya hari esok. Harap2 jamban rmh keluarga angkat gua kt dalam rmh. Kalo x, kang xpasal2 gua kene sembelit. Sudaa..start esok gua nak try jd vegetarian la. Risiko utk sesebuah 'pelaburan' lebih rendah gamaknya. Huh!

***NotisSambilan:
#Xsabar jugak gua sebenarnye untuk esok ni. Hope 4 new experiences, new adventure, new environment!
# Kt Serom ada pulau x? Bestnye...
# [new updates] - Nama bapak angkat gua nanti 'En. Asri Mostijan'. Hmm sedap!

No comments:

Post a Comment