Friday, February 20, 2009

Teman

Setiap tahun, pasti gua ada teman baru. Dari kecik sampai besar, penambahan sentiasa berlaku. Teman guli, teman lastik, gasing, curi gula2, mandi sungai, bunuh anak ayam, main bola, hoki, ragbi, skodeng, fly sekolah, kutuk cikgu dan mcm2. cume teman wanita yg masih terkontang-kanting. xpela, lgpon hidup gua masih huru-hara lg ni. xperlu terburu-buru gamaknya. Dlm fikiran, runsing jugak pikir pasal kos kenduri kahwin kelak. Bayangkan InsyaAllah 300 teman2 gua dtg kenduri? mahu 3 4 ekor lembu jugak kene tumbangkan. Silap2 bapak gua yg tumbang!. xpela teman2, special utk lu org, gua buat 'meatball' masak kurma, lu org amek seketul sorg. amacam?

2009 xterkecuali sbb gua ada byk teman baru dan juga yg agak spesial, tumbuh-tumbuhan. sebenarnya, dh lama gua nak bela pokok2 ni. sejak mula aqil baligh lg. tp duduk hostel punya pasal, bikin gila kene kutuk dek teman2 nanti beb! warden2 plak xpernah sporting lgsung. sekor perangai cam cilake, sekor lg mcm bangsat. keje tahu nak merotan je. salah silap xpernah diselidiki dahulu. xpasal2 bdk2 kumpul dosa panggil diorg gelaran 'babi'. bebal!

Skang teman2 spesial gua bahagia bersama gua. Seekor bernama 'Leon', dan yg lain2 ialah kembar lima iaitu Ba, Bi, Bu, Be, Bo (lucky bambooes). 'Vase' untuk si kembar lima gua datangkan khas dr Ikea. Mudah-mudahanlah hidup kami sekeluarga bahagia bersama hingga ke anak cucu. muahaha!

***NotisSambilan:
Si Kembar Lima xdpt hadir photoshoot. ada masalah kesihatan.

1 comment: