Saturday, February 21, 2009

Sabtu Yang Boring

2am:
Gua layan "The Changeling". bekas awek gua berlakon, Angelina Jolie. Gua ceraikan dgn talak 3 sbb die komplen bibir die slalu sakit2. Bukan kuat pun gua gigit. Xhardcore lgsg!

5am:
Gua basuh kaki, kencing, baca doa, n tido mcm bangsat smpi lupa Subuh. Gua syak setan byk la dlm bilik gua. Padahal gua pg sembahyang Jumaat dh minggu ni (saf ke-3 dr imam).

8am:
Gua g sarapan kt Railway Coffee, Kluang smbil jumpa client thesis gua. Gua order roti bun, wholemeal, set telor 2/3 masak n kopi ais. Saje gua xbaca Bismillah, lmbt sket kenyang n boleh mkn byk2.

1pm:
Hujan timpa Parit Raja. Apa lagan, gua tido smpi smpi kol 7. Gua syak setan makin berleluasa la. xbole jd ni.

8pm:
Gua dinner kt "Pinang Sebatang" (belakang CIMB). 1st time gua order 'nasi goreng cendawan' die. Bolehla, rase lebih kurang 'nasi goreng kucing' la!

1am:
Gua tgk game ManU vs Blackburn kt Uptown Parit Raja. Byk giler nyamuk! Gua rasa nyamuk pon dh start perangai mcm setan, asyik2 nak gigit membabi buta. Arrgghh!

4am:
Gua tulis entry ni dgn happy. Man U menang 2-1. Lead liga 8 points beb! Padan muka lu Chelshit n Liverfool. Sapa suruh ada kacukan Yahudi? bebal! selamat Assenal jenis pemalu (sebab player hodoh2). hahaha

No comments:

Post a Comment