Thursday, June 11, 2009

Sentimental Silam '99 : Bergaya


Amacam, bergaya tak gua? Dah macam dressing abang-abang. Oversize. Huh!

  • Baju : Adidas (Gua xpasti siapa punya gua belasah. Kumbing, Yazid atau Jama)
  • Khakis : Camel (John punya. Lepas gua selalu sangat pinjam, John terus tolak sama gua RM20 kalau xsilap. Kapitalis!)
  • Sneakers : Puma (Konfem Kumbing punya. Gua yakin)
  • Stokin : Nike (Rak kasut dorm punya)
  • Spenda : Yang pasti bukan jenama Scuba. Gua shopping kat Tunas Manja Taman Tas. Eh jap, gua xpasti lah gua pakai ke tidak time nih. Lantaklah, gua lupa da. Loh...memang satu hapak pun xda sumbangan gua dalam penggayaan nih? Haiya!

***NotisSambilan:
#Ada budak pompuan cakap gua 'comel'. Gua terus tombok mulut dia lepas tu. Mulut celupar sangat. Biadap!

1 comment:

  1. gaya jambu...ala2 band boy (ala2 BSB..paling bangsat new boyz)...imej yg paling dibenci...huhuhu..xley blah

    ReplyDelete