Monday, May 25, 2009

Kehidupan Seorang Kutu

Gua rasa diri gua dah macam kutu. Bukan tahap kutu babi lagi. Lega. Sampai sekarang tak kerja-kerja. Asyik-asyik tumpang kehidupan masyarakat. Kejap rambut sana, kejap rambut sini. Bulu sana, bulu sini. Bulu Bangla gua tak sanggup, confirm sesat. Tamil Eelam lagi lah, baik gua terjun tiruk bunuh diri lemaskan diri dalam air kopi. Arghh! Sampai bila ni? Gua dah tak tahan. Dem!

Gua sebagai kutu darat

Gua sebagai kutu air


Gua pernah cuba jadi kutu udara. Rupa huduh sangat. Kutu-kutu lain pun sama. Cancelled!

***NotisSambilan:
# Impian gua nak jadi nuri. Cantik dan terbang tinggi.

3 comments:

  1. hahaha kutu tak memilih bulu la..lagi bulu dia lagi suka....

    ReplyDelete
  2. educated punya kutu ni.. ada master.. pasni PhD lak.. gua respek lu bro..

    ReplyDelete