Friday, April 24, 2009

Pegalaman Mendaki Gunung Paling Ganang

Sebut pasal gunung, ada la 2 3 biji gua dah daki. Bukit xyah sebut, banyak ya amat. Bukit Bintang dah selalu sangat. Bukit Katil kerap juga dulu2, itu pun sebab cari Bihun Goreng kat Tuna Sejati. Bukit Beruntung masih dalam perancangan(cari Along. Duit sengkek ma). Tapi gunung ni payah sikit. Ganang sangat sifat dia. Tenaga dan mental kene gagah. Otot betis kena kental. Otot lengan kena perkasa ala2 Shalin Zulkipli. Otot peha macam Farah Fauzana pun kira orait la tu. Boleh gagah la. Papehal pun, setakat ni, gua rasa gunung yang paling best yang gua dah tawan ialah Gunung Batur, Bali. Gunung berapi woi. Lu orang gila ka? Gua memang dah xpeduli limpahan2 larva semua tu. Kepala hotak pikir seronok je. Siap 2 biji telor ayam pun gua angkut naik konon2 nak buat telor separuh masak. Sampai sekarang pun mak gua masih xberani lg nak masak telor guna larva. Amacam hebat x? Yang lecehnya, atas faktor2 keselamatan, gua terpaksa pakai seluar dalam. Risiko singkat. Kang xpasal2 empat2 masak sekali. Naya!!

Ishh! malas pula gua nak tulis ni. Banyak benda lah. Panjang sangat nanti. Gua insert gambar2 je lah. Lu orang boleh layan feel skali. Nak berfantasi pun xpe. Gua xkisah. Yang jantan2 xpayahla.


Sunrise. Seperti biase2, gua sampai dulu. Sinar2 bayangan Tasik Batur n perkampungan masih malap di kaki gunung.


Lahanat-lahanat bersama. Guider2 tu pun dah jadi lahanat sekali.


Gua xkisah tertinggal jauh kebelakang. Gua lambat sebab leka dengan sineri2 macam ni. Gua ada tanya kot2 ada lot tanah nak jual tapi jawapan hampa. Gua sanggup duduk sini daripada duduk Bukit Antarabangsa. Gilaan!


Ni je lah gambar gua yang ada pun. Muih tangkapkan guna hp dia. Okla tu.


Amacam? Kepit beb. Gua dah lupa nama die la. Asal ntah dari Norway ke Sweden ntah. Biasela, 'one night stand' ma.

***NotisSambilan:
# Pasni gua nak try New Zealand plak. Gua nak cari Gollum (LOTR). Dan juga cewek Russia. Muahahaha.
# Hey! Gua masih teruna la!

1 comment:

  1. hahaha... cukup ke setakat seluar dalam sebagai perisai? tak pasal2... TELUR GOYANG SATUUU!!!!!

    ReplyDelete