Wednesday, April 1, 2009

Hari-Hari Huru-Hara

Sekarang hidup gua memang huru-hara. Semua gara-gara tesis. Pembetulan sana-sini. Tiap-tiap malam ngadap PC. Dah naik menyampah sampai nak muntah-muntah. Serius! Papan kekunci buat-buat muka boring konon-konon rasa xbersalah melecetkan jari-jari gua. Bontot plak asyik buat hal kebas-kebaskan diri atas kerusi. Spinal plak lenguh-lenguh sebab duduk xikut simetri. Mata plak sket-sket nak berhalusilasi. Semua nak buat hal. Penatlah mcm ni. Mcm gampang!

Yg gua tahu sedar-sedar je hari dah pagi. Hari-hari tidur bila hari hampir tengahari. Bangun ikut dan je. Kadang-kadang mampu petang. Kadang-kadang mlm hari. Jgn gua xbangun-bangun sudah. Mampos! Habis huru-hara sistem peredaran masa. Semua xtentu hala. Makan. Minum. Mandi. Layan movie. Garu tapak kaki. Semua xikot pola normal. Gua rasa cukup 40 hari mcm ni.......? Huh!

Apahal mcm luahan perasaan je ni? Padan muka lu sendiri! Dah-dah, sambung keje!

***NotisSambilan:
# Skrang kol 7.31am. Arini gua nekad nak tido awai sket. Maybe lepas gua supper. Harap-harap.

3 comments: