Monday, March 2, 2009

Minggu Malas

Minggu ni minggu malas. Minggu lepas pun minggu malas. Takut minggu depan pun tetap malas. Habislah gua. Arggghhh! Gua pun xtau kenapa gua jd malas. Ketupat palas pun xmalas. Nanas pun malas nak malas. Ape cer?? Baru 20 tahun belajar dh mengeluh?? Arrghhh!!

Gua pun sebenrnya xtau nak tulis ape ni. Otak dh jd bongeng ni. fuh!

Akibat malas, semenjak duemenjak ni gua asyik layan movie je. Ni gua listkan movie2 yg gua layan sambil bg rating sndiri-sendiri. Jgn pertikaikan rating2 tu. Persetankan je. betul ke x, lu org tgk sndiri movie2 tu. Kang gua karate kang lu org punya buku lali!



Slumdog Millionaire = 8/10
Milk = 6/10 (beware! suitable for an open-minded person only)
The Pianist = 8.5/10
Tropic Thunder = 3/10 (Its bullshit!)
The Boy in The Striped Pyjamas = 6/10
Forest Gump = 8/10
The Lives of Others = 8.5/10
Amir Raja lawak3 = -9/10 (Mcm gampang!)

***NotisSambilan:
Semalas-malas gua, malas lagi org yg bangkang PPSMI(Pengajaran & Pembelajaran Sains & Matematik dlm Inggeris). Lu ingt org Malaysia mcm org Jepun ke? Come on! Get a life! hehe:)

5 comments:

  1. wei ajak..pe hal ko letak gambo amir raja lawak tu..dia x bersalah dalam kes ni..

    ReplyDelete
  2. tula.. abg Lan dah marah tu.. tak baik la ko ni.. sian dia..

    ReplyDelete
  3. ala..sorryla kwn2..gua kene sengugut time tu..bad mood sket..muahahaha

    ReplyDelete
  4. ajax mmg MALAS...hehehe.....

    ReplyDelete
  5. amir memang tak best..haha..slumdog millionaire n milk..best

    ReplyDelete