Sunday, February 8, 2009

Outstation..outstation..

2.30 ptg nanti, gua kene g KL plak. 3 hari 2 malam. cari bhn2 utk hasilkan buku "Tun Hussein Onn". padahal semalam gua baru balik dr JB. Jumaat ni mybe kene g PTP (Pelabuhan Tanjung Pelepas) plak. tu blom thesis nye outstation lg (Kluang, BP etc)..

Gua student lg. kenape gua bz mcm dh keje?
kan best kalo sek rendah, outstation "Lawatan sambil belajar" je. gua rindu la..

Khamis malam mggu lepas, gua patut tengok PGL (Puteri Gunung Ledang) kt Istana Budaya. Asgnment yg melimpah ruah punye pasal, gua sedekah tiket tu kat mak gua. huhu

NotisSambilan:
Mak gua complain yg PGL tu semua pakai sexy2 (berkemban n shirtless). selamat bapak gua dh selalu santai2 tgk tv xpakai baju dlm rmh.

2 comments:

  1. pergh.. dah pandai hyperlink.. huhu.. keep up the good work bro..

    ReplyDelete
  2. mmg r sexy bro..tu psl aku nk g tgk..hhahaha!!

    ReplyDelete